.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کادر فنی تیم کشتی مازندران مشخص نشده است

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت:‌ هنوز اعضای کادر فنی و بازیکنان حاضر مازنی، در رقابت های کشتی جام شهید شیرودی مشخص نشد.

اصغر ثمربخش  افزود: نفرات و تعداد تیم‌های شرکت کننده از مازندران در جام شیرودی در حال بررسی است و رایزنی های هیئت کشتی مازندران با فدراسیون کشتی در این خصوص ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم کشتی مازندران برای حضور در این رقابت‌ها هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: درعین حال تمرینات کشتی گیران شاخص مازندران زیر نظر مربیان با سابقه استان همچون محمود اسماعیل‌پور، نادر ناظری ،عباس حاجی کناری و مصطفی میرعمادیان در حال پیگیری است.

رئیس هیئت کشتی مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید شیرودی به عنوان مرحله اول انتخابی تیم ملی انتخاب شده ،محدودیتی در حضور تیم‌ها نخواهد بود.

ثمربخش اضافه کرد: احتمال اینکه برخی از تیم‌ها مانند تهران با 25 سهمیه از سوی فدراسیون گرفته باشند و بخواهند یک تیم را برای حضور در این رقابت‌ها معرفی کنند، هیئت کشتی مازندران از فدراسیون خواسته تا نفرات مد نظر خود را در قالب تیم‌های استانها جای داده و به عنوان تیم اول آن استان معرفی کنند.

وی یادآورشد: در این مسابقات جایزه تیمی تقسیم می‌شود و استان‌هایی مانند تهران یا مازندران که بیش از یک تیم دارند، یک تیم را به عنوان نماینده خود معرفی کنند.

رئیس هیئت کشتی مازندران افزود: برای رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام شهید شیرودی که در رده بزرگسالان برگزارمی شود، جایزه 52 هزار دلاری برای نفرات و تیم های برتر در نظرگرفته شده است.

ثمربخش خاطرنشان کرد: مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام شهید شیرودی روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه امسال در شهرستان تنکابن درغرب مازندران برگزارمی شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.